Just an ordinary day....

Som vanligt sitter man och har inget att göra, vill inte göra något för den delen heller mer än att spela men alla verkar vara afk.
De av er som läser min blogg som ännu inte vet om det så är detta en blogg där jag kommer skriva om spel, spel spel och ännu mer spel. Lite om mitt liv och så utöver det med men ni kommer nog hitta mest spel här så att säga.

De spel jag spelar mest nu är:
Heroes of Newerth (HoN, HCVaniteux)
Call Of Duty 4: Modern Warfare (Vaniteux)
Starwars Battlefront II (PS2)
Mulle Meck Bygger Bilar - Det mest episka barnspelet ever.

Jag är inte den vanliga nörden så att säga då om man träffar mig så är jag ganska chill. Men här kommer ni få se den barnsliga samt gamerageande sidan av mig, lite som The Angry Video Game Nerd.

Nu ringde Jimmy på skype så ska lira HoN. Så cya

Lika barn avvika bäst
Postat av: Grodan

snygg ny design :D



sv: men eller hur! Hade ju inte varit fel om kylskåpet såg ut så jämt ^^

2010-06-13 @ 19:33:31
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: R O R A . S E

SV: I'm glad you like it <33333

2010-06-13 @ 20:24:50
URL: http://rora.se/

NAMN:
Kom ihåg mig!

E-MAIL


URL:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0