Starcraft II

Hej, ännu en dag är jag irriterad.
Jag fick igår en beta invite på starcraft II, har legat och patchat klart och laddat ner allting över natten.
Då när jag ska logga in står det att betakeys fungerar inte efter den 7 Juni... Irriterande som få då jag har verkligen längtat i flera år efter att få köra det nya starcraft då blizzard skjutit fram spelet liksom dem gjort med Diablo III.


Så nu får man vänta på att spela releasar istället och likaså med Diablo.... IRRITERANDE!


Dock ett plus är att den nya HoN karaktären Tundra kom med patchen klockan 4 i morse. Han är awesome. Sinnessjuk attackspeed dock så är det en besvikelse att hans ena pet är en fågel som inte gör skada och den andra skjuter med väldigt låg dmg.
Hans andra attacker är sköna då nästan alla förutom hans passiva  tredje skill är lite av en aoe.

Underbart skön karaktär. Hoppas man får se honom klara proven för alla andra spelare för mig är han såld.

Lika barn avvika bäst

NAMN:
Kom ihåg mig!

E-MAIL


URL:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0