Star Wars: The force unleashed II



Den nya delen i serien Unleashed släpps denna höst. För att vara exakt den 29 Oktober detta år.
Av att se denna trailern så har de förbättrat grafiken avsevärt mycket och hela storyn med den extremt coola sithen fortsätter. Nu ännu argare än vad han var tidigare.  Har inte hittat så mycket info angående detta spel än då det är mycket hysch hysch om det. Spelet kommer ut till, Xbox 360, PS3, PSP, DS samt WII. 

Bara av att se trailern så får jag gåshud och vill börja spela nu, får nöja mig med att sitta och spela Star Wars Battlefront II så länge då jag inte fått tag i Force Unleashed ännu.


Hoppas att Lucas Art lyckas med detta nu och att spelet inte blir en flopp.
(Då det inte gick att bädda in videon från E3 mässan så får ni en länk istället samt en teaser.)
http://e3.gamespot.com/video/6265611/

Lika barn avvika bäst
Postat av: R O R A . S E

Jag vill också spela saker när jag läser din blogg :(

2010-06-15 @ 18:12:19
URL: http://rora.se/

NAMN:
Kom ihåg mig!

E-MAIL


URL:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0